2010年1月7日 星期四

病了


濤濤病了, 很可憐呢﹗佢把聲沙曬, 有點咳及有鼻水. 見佢睡得不太好呀﹗而且, 一喊就冇聲好慘呀﹗
今天我帶佢去睇醫生, 醫生話佢不嚴重, 因為都未發燒. 唉, 不過,咁樣都已好辛苦了, 醫生比了些葯水, 好慘咁細個就要食葯水. 回家後, 濤濤便食奶, 食奶後, 我都在掙扎好不好比葯水佢食, 但見佢因為鼻塞而睡得不好, 就決定要比葯水佢食.
濤濤一食葯水好慘呀﹗佢試了少少就知唔係好野, 係咁喊呀﹗好可憐, 但也沒法啦﹗那一刻真的很不想比佢食第二次. 所以, 晚上我見佢冇咩咁, 就冇食了.
怎知, 那晚佢睡得很差呀﹗第二天早上, 我又比佢食葯水, 第一下比佢食,佢都冇咩,但不知佢食了第一啖後記得昨天也食過呢﹗佢竟然合實個口怎也不打開, 哈.....就算我迫佢打開了,佢也吐出來. 估不到一個人仔細細的bb都有這本能呢﹗

沒有留言:

張貼留言