2010年7月5日 星期一

旅行-飛機篇

期待已久的71家庭大旅行終於到了﹗當天我們清晨5:00幾便起床準備一切出發﹗ 不知濤濤也是否感受到我們去旅行﹗他一早起床也沒有扭計﹗
這個旅程, 我最擔心就是濤濤坐飛機時表現怎樣﹗因為如果佢扭計, 那就好煩了, 而且, 機程要4小時, 如果佢扭計大家就慘了, 我也想要一個bb坐係到4小時會不會好難呢﹗所以, 去之前我問了人坐飛機應怎樣﹗那天早上我努力令濤濤不睡覺, 等他到坐在飛機上才睡, 真好一些如我所想, 因他在機場時一直沒有睡, 所以, 他一上飛機便睡著了﹗到飛機起飛了一段時間, 沒有氣壓的問題, 濤濤才睡醒﹗佢醒了, 發現自己坐在一個bb籃上, 佢勁開心, 自己係咁笑及找人同佢玩﹗這令我也感到很開心﹗去程很順利, 回程濤濤也是勁開心, 所以這次去旅行坐飛機這部份勁順利﹗真係好呀﹗








沒有留言:

張貼留言