2011年8月15日 星期一

返學了

很久沒有寫BLOG了, 不是遺忘了, 而是做了大懶蟲﹗哈哈﹗
但今天確實特別, 所以, 覺得一定要記下來, 如果唔係濤濤大過了也許我也未必會記得﹗
今 天是濤濤第一天返學的日子, 我一早起來, 為他預備好一切上課的用品, 因為濤濤學校幾特別, 而且佢將會返全日學, 所以, 都有幾多野要預備呀﹗我用了20分鐘由叫濤濤起身到出門口, 我覺得自己都幾勁﹗不過, 我幾勁都冇用, 如果不是DADDY在, 我想我們未必可以一早回到學校呀﹗
在車程中, 濤濤也十分開心, 也許, 一早起身DADDY及MUMMY也在對他來說而是十分開心, 再加上去街, 嘩﹗他真的開心到死﹗
到 了學校, 初時佢都OK, 自己四圍玩下, 但不知為何玩了一會就要黐實我地, 老師陪佢做咩都唔肯呀﹗我們也沒有迫佢, 只希望佢能投入下來﹗第一週的上課時間只是1小時15分鐘, 時間都過得幾快, 濤濤除了大叫下, 有一點褸計, 再有一點唔合作外, 其實都算OK LA. 雖然, 其他小朋友好似好D...哈哈﹗
今天放學後, 濤濤已覺得勁疲倦了, 回家洗澡後便了. 我對自已說雖然今天表現不算好好, 但希望在明天呀﹗明天一定比今天表現更好﹗

濤濤在門口等待出發﹗

哈, 個書包仲大過佢咁﹗

一番到學校同小朋友玩時..都幾開心呀﹗


之後, 成日要黐住, 全部小朋友坐在這校車車上, 佢也不肯坐寧願行﹗

放學了, 好開心, 因為在遊戲室玩得開心及老師走時送了禮物給他.

沒有留言:

張貼留言