2010年2月3日 星期三

美容班

上週五濤濤參加了美容班, 是什麼東西.....媽媽為什麼會幫佢補這些班呢?
哈哈....其實, 不是我幫佢參加的, 是濤濤的2個姑媽幫他清潔, 令濤濤變得靚仔了. 所以, 我話佢參加了美容班.
當天, 因為媽媽有事要做, 將濤濤一早便放在嫲嫲家中. 那天二姑媽也很早到嫲嫲家, 所以幫手湊濤濤, 當食奶時, 濤濤不小心嘔了很多奶, 而換片時又不小心弄到成身都係"糞",所以, 二姑媽便幫濤濤沖涼, 沖涼後二姑媽覺得濤濤耳仔好dirty, 跟住就同佢清潔. 不久大姑媽去到嫲嫲家, 見濤濤好多頭泥, 覺得要同佢清潔. 所以, 就用了橄欖油幫濤濤先焗油, 後清潔. 當我回到嫲嫲家時, 見濤濤衫不同了, 頭上又包著毛巾(在焗油中), 才知道他們幫濤濤清潔呀﹗佢地同濤濤清潔完, 濤濤真的靚仔了. 哈哈....我這個媽媽真的不太懂呢﹗好在有他們幫手﹗爸爸見到清潔的濤濤也十分開心﹗

以下是清潔頭泥的過程.

1. 先把大量的橄欖油"查"在佢個頭, 然後用棉花蓋好

2. 為到令到油好好軟化頭泥, 要用毛巾包好.

3. 用毛巾包了一會, 發現效果未如理想, 改用保鮮紙.




4. 因為濤濤成日擰頭, 所以, 我地同佢帶帽, 令到保鮮紙令固定.

5. 最後, 就是用梳慢慢把頭泥梳出. 這是最難的工作, 沒有怕下來.

沒有留言:

張貼留言