2010年3月11日 星期四

口水仔

口水仔....不是話濤濤多口水, 而是佢多野講﹗爺爺及嫲嫲常常話濤濤好多野講﹗事實上都係, 佢好鍾意同人傾計, 就算冇人同佢講, 佢都會自己係咁講﹗真係好想知佢講咩呢?爺爺話將來濤濤一定係口水佬勁多野講﹗爸爸就話要訓練佢成為律師﹗我心裡想佢不是自閉或者不用擔心佢遲遲都唔講野咁已經很好呀﹗其實, 將來係點真係不知, 但好感恩濤濤都算是個開心的bb, 因為佢好易便笑, 好易同人傾計, 令人都好易喜歡佢﹗這一切真的好感謝神﹗願濤濤成長後都是一個開心, 喜樂及帶給別人快樂的人﹗


以下是他自言自語.....



4 則留言:

  1. 其實我諗佢係叫緊: help!! help!! 做咩唔比我坐係到...

    伯娘

    回覆刪除
  2. 哈﹗其實, 我也覺得佢在求救﹗

    回覆刪除
  3. 我要快d教識佢叫我亞美姨先~
    ee

    回覆刪除
  4. 點解係叫"亞美"姨呢?...ee未得囉...

    回覆刪除