2012年3月7日 星期三

肚腩痛


昨天濤濤沒有返學﹗因為在前一天晚上佢因為肚痛又疴唔到, 所以, 我們叫佢不要返學, 因不知佢有咩事﹗
因不用返學佢前一晚又睡得不好, 所以, 可以9:00幾才起身﹗起身後見佢似冇咩事又食得又玩得就叫佢不如返學啦﹗因為家裡有點悶佢立刻話好, 但可惜老師講過不可以返半天的﹗故我們打消了這個念頭﹗不過, 濤濤知道冇得返學, 佢就四圍找野玩一會去探鄰居狗狗, 一會出外吹泡泡, 下午, 我們更到澈澈家玩一下﹗我想佢可以疴到便便後, 便一點事都沒有了﹗
這個可愛的小朋友, 有人問佢為什麼不返學呀﹗我就教佢講"我肚仔痛囉!"不知佢為何會改為肚腩痛, 可能因為我是指著個肚來講, 佢成日話個個係肚腩, 所以, 佢話比人地知係肚腩痛, 都幾好笑﹗
今天早上, 佢睡得不夠, 竟然跟我說"我唔舒服, 唔駛返學'", 跟住我問佢那裡不舒服, 佢又講唔出. 好在佢仲未學會扮病, 不過, 我冇諗過昨天一次因為病不用佢返學, 佢咁快便學會這道理"病係不用返學的".

同場加映....堂兄弟大戰

沒有留言:

張貼留言