2009年3月27日 星期五

又一週了...

這個星期好似過得好快...又好似過得好慢...
因為你..我常常都"訓"係張床呀.....令到自己好似成日都好累咁..
但又睡不著喎.....不過, 今天已是第四天, 開始有點慣...
不過, 又擔心自己習慣了, 遲點會不想工作呀﹗

其實, 自從有了你, 我就沒有之前咁想工作, 或者對找工作有更高的要求,
因為我不想太辛苦呀﹗哈.... 或許, 我太懶了.
這幾天我行路及生活也很小心呀﹗希望你能好好成長﹗

還有呀...你爸爸好好呀....以前佢最討厭洗碗....現在竟然自動自覺去做呀....
我想都係因為你吧﹗那也令我感到自己很開心及幸福.

現在只有一些人知道咋....婆婆,公公, 亞姨, 亞嬸 ,亞伯 ,表姨及表姨丈......不知幾時可以話比更多人知這開心的消息呢﹗

謝謝主.....給我這一切﹗

沒有留言:

張貼留言