2009年3月31日 星期二

我就是這樣﹗

30/3....我見工似失敗了...雖然, 不知是否真的失敗, 但在整過INTERVIEW過程, 不覺得好呀﹗
但幸好, 我相信祂一定會保守帶領我的﹗

昨天, 是有了後第一次回屯門食飯, 感受到爸媽的開心, 亦見到他們為我們的預備﹗很開心呀﹗

這天我又做了一件好攪笑的事, 本來一心想去接奶奶及婷+澄澄在泰國回來....怎知我攪錯了airline.
哈.....我們9:00到...見到那flight己在30min前到...但又接不到佢地, 當幾經查找, 才知我錯了, 她們根本不是那班機.唉......比世忠話我之餘, 我也很不開心呀﹗因為自己攪錯得太攪笑了.....浪費了時間, 又浪費了錢.....最後還接不到佢地, 因為佢地23:55才到, 我們放棄了等她們了.便回家, 回家途中, 我想我是成日有機會接錯仔女放學那些呀....哈哈...

31/3 今天....lunch突然很想食辛辣麵, 雖然不知能不能食...但真的好想食呀﹗所以,決定了cook....食完了很滿足....哈...但又擔心會有咩呀...之後, 在床在勁sleep....我在想, 又要食又要驚真攪笑...
我想我以後食野都係要想清楚點﹗
bb不知你今天怎呢? 願我們一家人努力去建立這家﹗

沒有留言:

張貼留言