2009年9月4日 星期五

27週

今週身體變化都冇咩特別, 只是腰痛真的離我而去, (這是十分開心的事﹗) 另外, 就是去洗手間的機會多了很多, 很易便想去洗手間了. 還有, 我想bb已向上移動, 故常常都感到個胃定住定住咁﹗有時都幾辛苦, 尤其是食得多野時. 近日, 也少了聽胎教的音樂﹗因為媽媽愛上了聽收音機, 故往日用來聽音樂的時間也放棄了﹗哈....希望bb不要介意啦﹗
今週有一天發夢bb出世了, 很開心呀﹗突然, 又很想bb快點出來呀﹗因為很想可以同佢玩呢﹗很少在夢中見到bb是開心的....因為通常我發夢, 不是忘記了餵bb食奶比世忠勁鬧外, 就是不見了bb唔知佢去左那裡﹗哈哈.....今次發夢是佢出世後的開心事, 我想是我少了湊bb的壓力吧﹗這應是好事呀﹗始終, 對湊bb這事我都有著不少壓力﹗常常希望我能做一個合格的媽媽﹗有時也給自己不少壓力呀﹗好多人也提我不要太緊張, 但我想有時d野來到唔到你唔緊張的﹗哈哈......

沒有留言:

張貼留言