2009年10月23日 星期五

34週 - II

Fri - 這幾天都睡得不太好呀﹗或許, 越近睡的質數真的會越差呢﹗
昨晚, 突然開始肚好痛, 好似食錯野攪肚痛咁, 但又去不到toliet, 不知那是否就是陣痛呢﹗這痛大約持續了1.5 hrs, 之後, 好了一點. 但睡著時也有一點痛. 不知那是不是呢?
而今早起來, 肚仍不太舒服咁﹗去了toliet也有一點﹗哈.....不知是否自己太過在意呢?
明天, 世忠去中山兩天呀﹗我不想佢因為我不去, 所以, 我努力同bb講不要咁快出來呀﹗我希望佢11月中才出來呀﹗
Sat - 昨天是我人生中第二次的失睡, 很久沒有試過這樣了, 3點多醒了後, 一直也不能再次入睡, 到5點終於忍不住起身了, 想睇下電視或書, 希望自己可以再次入睡啦﹗睇到6點多, 感到自己有點累, 再回床上去了, 輾轉了一會好在睡得著了, 可惜鄰家的乖狗又準時便起來叫了.........繼續間都可以睡到9點多......今天仍感到有點累, 不知為何會這樣睡不到呢?在睡不到期間, BB也是醒了的, 活動得很﹗肚也有一點痛, 不知是否真的預備就來生呢﹗

沒有留言:

張貼留言