2009年10月29日 星期四

35週

35週的開始....就是腳腫的開始﹗


週日那天...突然發現腳很腫, 是從來沒有見過的, 有一點得意, 因為肥肥的. 但也感到隻腳很累﹗這幾天腫都係差不多, 不過, 有人介紹我食了紅豆沙令到隻腳冇咁腫, 我食了又好似好了一點﹗週二到週四也沒有之前咁腫. 其實, 除了隻腳腫, 我覺得個人都腫呀﹗不過, 冇腳咁明顯囉﹗哈......很多人見到我隻腳, 都話我應就來生了﹗不知是否係真呢﹗我希望BB在11月中出世﹗

這週每天都有食糖水呀﹗紅豆芝麻糊.........呵呵...勁好味﹗希望BB出來皮膚及頭髮都好好LA...還有, 我可以易生一點﹗除了食外, 也努力做運動-行樓梯﹗這運動都不錯﹗希望能努力KEEP住做到啦﹗


...
腳腫情況﹗


肥了很多的腳哦﹗

沒有留言:

張貼留言