2011年11月22日 星期二

12朝


今天是妹妹12朝, 按傳統今天是要派薑醋的日子, 故昨天我們及嫲嫲一起預備今天要用的薑醋﹗爸爸今次很用心去學怎樣預備薑醋, 都好, 因為今次佢在坐月中都冇咩幫過手, 等佢為妹妹做番D野啦﹗不過, 爸爸真的對COOKING有點天份的, 佢預備得不錯, 而且, 很有心機﹗希望佢能把他的廚藝傳給濤濤及曦曦﹗



第12天的妹妹, 又大了一點, 好像跟初初出世很不同, 很多親戚都話佢似哥哥, 但我又唔覺, 可能有一點神情似吧﹗有一些人話佢鼻以下似我, 但我又唔覺得. 我覺得妹妹有點似嫲嫲, 爸爸話又唔覺, 好在最後都有一兩個人認同我﹗不過, 其實似誰又有什麼重要, 因為妹妹是獨特的, 最近可能被爸爸影響得多, 我都常提住自己, 不可以將妹妹與濤濤比較, 因為他們真的各有不同﹗我要努力做好媽媽的角色, 用心去愛他們便可﹗

沒有留言:

張貼留言