2011年11月19日 星期六

學交親子旅行


學校一年一度的親子旅行在今天舉行了, 地點是香港動植物公園. 今天天氣不錯, 因為前幾天都是下雨, 我都擔心去不成呀﹗好在今天有太陽呀﹗而且, 仲有點熱﹗
一早濤濤便與爸爸出發返學校集合, 與同學仔一同出發到目的地, 因為我仍在坐月中, 這次親子旅行我只能聽爸爸的轉述, 未能置身其中真的有點可惜﹗早上出門前, 我同濤濤一齊執袋, 佢想帶很多東西去, 例如:波, 車仔, 餅......, 佢執袋已很開心, 我估一會兒見到同學仔仲開心﹗
爸爸話濤濤成日都很開心, 可能因為佢見到同學仔吧﹗不過, 佢現在成日蝦其他小朋友, 爸爸話佢攪到同佢好朋友的朗喬喊, 又成日攞人D野, 老師話這個年紀很多時都係咁. 希望濤濤不會成為小霸王啦﹗
這旅行只是去半天, 雖然係咁, 爸爸已話好累了﹗濤濤回來我問佢今天做了咩, 佢答我坐巴士﹗哈﹗這是他最記得的部份﹗跟住佢係咁講D同學名, 可能話我知佢地有去啦﹗我想今天佢一定好開心﹗

玩親子遊戲.

為食的濤濤係咁食人地的生果.

佢好朋友之一婷婷﹗

沒有留言:

張貼留言