2011年11月24日 星期四

哥哥學校生日會


今天是濤濤學校生日會, 我與爸爸有幸能參加實在很開心﹗話咁快濤濤就2歲生日了﹗在學校開生日會是有點不同的, 濤濤見到我地已很開心了﹗再加埋一班同佢咁Friend 的同學仔, 真的很開心﹗
濤濤一見到我們便勁高興, 之後, 似想介紹比我地知做咩, 因為佢同學暉喬也是同月生日, 所以, 她的爸爸也在, 佢地兩個見到父母已很開心, 我想比起有咩生日禮物或蛋糕更開心﹗我們在學校除了一齊食蛋糕外, 我們還要預備禮物或小遊戲比佢地, 我們選了小遊戲, 爸爸預備的遊戲實在有點攪笑, 不過, 小朋友不知, 什麼也是開心的﹗那天濤濤話很開心, 我也期待每一年來學校開生日會﹗




沒有留言:

張貼留言