2011年11月18日 星期五

第七天



妹妹今天第7天了, 這幾天與妹妹相處十分開心, 都有一段時間沒有湊咁細的BB了﹗而且, 妹妹出世比濤濤輕差不多2lbs, 實在有很大分別﹗
這幾天晚上妹妹都算合作, 每餐中我都有大約2-3小時睡, 好似比起濤濤時冇咁辛苦﹗其實, 我都忘記了那時湊濤濤的情況, 只是,仍記得是很辛苦﹗因為我記得我有想過把濤濤掉在垃圾筒中, 因為佢真的成日喊及成日要抱呀﹗妹妹呢?都喜歡抱, 而且, 有時更要一齊才肯睡, 但感覺上冇濤濤咁辛苦, 可能也因為已有心理上的準備吧﹗
和妹妹一齊不知為何有一種很sweet的感覺. 雖然,佢只是BB, 但總覺得她似會很體會我的感受的, 或者這就是女仔與男仔的分別﹗

沒有留言:

張貼留言