2011年11月11日 星期五

妹妹來了






今天是妹妹出世的大日子。
一早爸爸及我先一齊送濤濤返學,跟住便入醫院準備生妹妹。
這星期,不知濤濤是否知道妹妹將會到來,佢心情不太好,而且,老師都告訴我們,他在學校時心情也是麻麻,老師話以前都冇咁,這令到我也點擔心他的情況。所以,我同爸爸也十分緊張處理。希望濤濤不會因為妹妹到來而有很的影響!
剛才佢第一次見到妹妹,佢好開心,當大家話佢是哥哥,佢很開心地笑,而且,佢似好喜歡BB咁,加埋堂家姐澄澄及堂細佬澈澈一齊到來,令濤濤更自然地對待妹妹!
  • Cheery Wan ‎11年11月11出世的妹妹-黃靖曦,有6個1字,所以佢出世係6.1lbs。哈哈!


妹妹出世時是12:28分,當妹妹從個肚推出來一刻我真的好感動那一刻哭了,那是生哥哥時沒有的,可能因為今次個人清醒點。真的感謝神一直的保守帶領,雖然妹妹不是我想咁咁大仔,但佢一齊都安好,已十分不錯了!

沒有留言:

張貼留言