2009年5月7日 星期四

10週....BB有4cm呀!!

很快在新屋已住了一週!!有一點不習慣, 但OK的﹗
最不慣是在昨天發現家中有了一隻曱甴呀﹗好大隻的﹗佢在我想沖涼時出現, 幸好, 我與牠博X了5分鐘, 牠終於死在浴缸中﹗好驚呢﹗佢死了, 但心裡仍然很害怕呀﹗打比老公時差點想哭了﹗這令我有點害怕在家中呀﹗感謝主﹗好在BB沒有事.

今天, 我早上一起來便吐了, 我只是飲了一杯水咋﹗就吐得很利害了, 因為我坐在梳化到, 所以, 吐到成屋都係, 真係慘, 一早便要清潔了﹗攪了一會, 我便出發去睇醫生了﹗在威院, 是照超聲波, 嘩....第一次我見到全個BB呀, 好清楚的, 而且, 那姑娘話BB SIZE也很好, 與正常的一樣呀﹗真好開心呀﹗今天婆婆也陪我一起睇醫生, 我感受到她也很開心呀﹗感謝主, 因祂保守了我們﹗

沒有留言:

張貼留言