2009年8月20日 星期四

沉迷

近日本人沉迷了網上世界.......哈﹗不是為打機, 睇電視.......是為了購物.
事情是這樣的.......最近經一個好姊妹介紹下, 我得知了一個購物網, 那裡的衫不錯又平, 我們試過了買一次, 貨品與相片都一樣呀﹗只是有很少的差誤﹗那次後, 我成日都去睇下那裡的衫呢?感覺與行街差不多, 又可以在msn中交流下D衫怎樣, 都幾得意﹗哈....除了買衫比自己, 也試下從網絡世界中找一些平野買比BB. 嘩, 經我一找, 發現都有很多這類型的網上商店呢﹗而且, 有很多都平過在街到買呀﹗又可以講下價呢﹗都不錯﹗只時要睇多d才知是否真的最平﹗
但在網上購物的不好, 就是不經不覺會買了好多及你不知那些東西實物是否如相一樣﹗而且, 在網上購物都花不少時間的﹗因為有時只係睇都有很多web site比我選擇, 一個web site中又勁多貨呀﹗所以, 可能比行街更浪費時間. 哈...但這是我近日消磨時間的重點節目﹗哈哈....
希望我這興趣都不會太長久的, 因為都真的花很多時間, 不知這網上購物多久後就不再沉迷呢﹗哈哈.....

沒有留言:

張貼留言