2009年11月12日 星期四

37 週

今週我們要決定了是否開刀.
週二.....我們又去見葉醫生, 佢今次好似沒有上次咁肯定地講你一定要開刀, 但我們幾經傾談後都決定開刀了. 今次照超聲波, 葉醫生超可愛, 佢為了不想bb太大, 每次當佢量度到bb大的size, 佢就會再量度, 直至度到一個比較合適的size, 好得意呢﹗所以, 最後我們看圖表時, bb是比起上一次細了的﹗好似縮水咁﹗哈哈....我們決定了在下週二(十一月十七日)下午誕下bb. 不過, 其實, 我們本來是想在週一的, 但可惜醫生沒有空呢﹗期待那一天的來臨.
週三......雖然, 決定了開刀, 心裡仍感到有點不安, 也許, 總是覺得好似自己決定開刀, 不知是否最好或最合適. 所以, 與亞婷傾談後, 決定多睇一個醫生, 聽多點意見. 經大家姐安排後, 我在下午去睇另外一個醫生. 嘩....睇那個醫生後, 我感到葉醫生真的好好呀﹗因為我睇那醫生感受一點也不好, 好粗魯, 動作勁快亦令到個人好唔舒服, 那一刻只感到一直睇葉醫生是福份呀﹗不過, 咁不好的感受好在也有得著, 就係那醫生也覺得我要開刀, 聽完他意見後, 我明白我們的決定是沒有錯的﹗起碼沒有浪費剛才辛苦的檢查﹗而那個醫生量度bb是細一點, 只有差不多8lbs, 沒有葉醫生量度咁大﹗
真的決定了, 心情也好了, 而且, 感到平安﹗希望下週二一切順利啦﹗

沒有留言:

張貼留言