2009年11月20日 星期五

第一次表演

估不到, 我個仔咁快就有機會表演了﹗哈哈...表演咩呢﹗就係在育嬰室中被選上做沖涼示範﹗

今天, 我在育嬰室餵奶期間, 一位護士姐姐誠意邀請濤濤做沖涼示範. 我見都冇咩野的, 而且, 佢食奶又食到有點DIRTY, 便答應了﹗等佢可以早點沖涼呀﹗哈.....答應後, 我細細聲同濤濤講叫佢不要失禮呀﹗唔好喊呀﹗希望佢有好的表現﹗之後, 食完奶, 我便回到自己的房間了﹗

在差不多到示範時間, 我與爸爸便在門外等候, 我們也很期待﹗看看他會怎樣﹗等了差不多15分鐘, 示範開始, 濤濤也從房間裡出來了﹗護士姐姐一面講解, 一面用濤濤作示範. 哈...濤濤一開始便喊了﹗全程也在喊喊咁, 只有在水中一會沒有喊. 哈.....最攪笑係, 佢沖完涼一刻, 護士姐姐準備同佢著片, 那一刻佢就對著護士小便, 令到謢士姐姐十分尷尬, 哈.....好攪笑呢﹗護士姐姐也只好說佢乖, 會請佢飲茶﹗哈哈......

沒想到佢第一次就咁攪笑下完成了﹗

沒有留言:

張貼留言