2009年4月4日 星期六

好健康呀﹗

3/4 我因為感冒再次去睇醫生, 為了安全點, 所以, 選擇了婦科的醫生, 那黃濤醫生幫我照到你出來呀﹗佢話5週多的你生長都不錯. 我聽到真的好開心呀﹗也許.....之前常想很擔心呢﹗感謝主的保守﹗

這天奶奶還帶埋澄澄來我家探我﹐哈....可能有了BB真的不同一點吧﹗她來主要是叫我小心及叫我有咩不能作﹗我感受到她的關心﹗澄澄就好攪笑....因為玩得太開心, 在我的床上尿尿﹗哈....佢真的好攪笑呢﹗

昨天...我感到你爸爸心裡很大壓力.....我真的要努力找工作, 因我不想佢辛苦呀﹗你要支持我呀﹗雖然, 我有點懶..哈哈...不過, 我都不希望你會懶, 所以,我要努力工作﹗求主給我找到合適的工作﹗


以下是超聲波下的胎兒.....

沒有留言:

張貼留言