2009年7月16日 星期四

游宅

昨天, 我們到了游宅新居呀﹗哈哈....其實自有了BB後, 我都努力四周圍"痴"餐, 希望可以食到住家飯, 但又不用自己煮﹗昨天, 我們找到新的"痴"餐地點﹗哈哈﹗


游宅新居很大呀﹗是勁大才對﹗感覺比我的家還要大呢﹗(但在面積上是我們大一點呀﹗)我自己就很喜歡他們家, 因為好有家的感覺﹗亦感受到他們為到卓瑤BB的精心預備及安排﹗我們昨天有一餐好好味的海鮮餐, 雖然, 我只能吃魚, 但也很開心呀﹗


昨天我同卓瑤BB玩得好開心呀﹗不知是否同佢玩得太開心, 坐得不好令到個肚痛,還是肚裡的BB呷醋呢﹗玩玩下個肚勁痛, 好辛苦呢﹗但走了又冇事喎﹗我希望是自己玩得太開心啦﹗我不希望BB是一個咁小氣的人......我同老公近日常講, 希望BB將來是一個溫柔而愛主的人﹗這是我們希望的﹗但我同老公講, 但我們都不是溫柔的人, BB難一點係囉﹗哈哈﹗而愛主, 我想我們還可以的﹗老公叫我努力做多點胎教, 我話都不知有沒有用的﹗願他成為合神心意的人吧﹗


佢不是唔開心, 只是咁啱表情是這樣﹗哈哈﹗
卓瑤BB佢好LIKE我件衫, 好攪笑呀﹗所以, 我們玩得很開心呢﹗

沒有留言:

張貼留言