2009年7月22日 星期三

胎動

我睇D書話﹕在19週開始感覺到始動. 所以, 我常常都努力留意, 但有時都不知那些是胎動, 還是其他的感覺來呢﹗而真正感受到,我想應是在20週才感受到呢﹗
感受到始動的感覺得得意的﹗因為有一些東西在你肚裡動動的﹗有時在左邊,有時在右邊, 有時在下邊.....哈哈﹗好得意呢﹗我睇書話當你感到胎動,便可以比些音樂BB聽, 所以, 在19週時我就開始放一些音樂, 不過, 那些只是平時用來安靜那些歌, 為了試清楚有沒有分別, 我問了人借了一套胎教的音樂﹗哈....好神奇呢﹗在聽那胎教的音樂時, BB的活動會多一點, 長一點呢﹗而且, 好像感覺好開心﹗那些音樂是否真的有那些奇妙之處呢﹗真的不知道呢﹗但真的每次聽那些音樂, BB動得特別多特別耐﹗所以, 我都會KEEP住聽呀﹗
現在, 有時也會同BB玩呢﹗例如﹕他在左邊動, 我便會拍拍他, 他會動得多呀﹗好得意的﹗
而世忠有時都想感受下BB動, 但佢不是能次次都感受到, 不過, 他第一次感受BB的動, 真的很開心呀﹗
希望BB能健康快樂的成長啦﹗

沒有留言:

張貼留言